Input your search keywords and press Enter.

Daily Express issues correction over discredited study

Publication

Daily Express

Author

Nick Ferrari

Title

Paper prints correction after writer cites discredited report statistics.

Date

29 Oct 2018

Nick Ferrarri quoted findings of a discredited study which claimed that 84% of convicted child groomers were Asian.  After our complaint, a print apology was printed.

 

Conclusion

Corrected

How To Submit A Complaint

Guidelines of what to consider when complaining should be read before submitting any complaint to respective broadcasters or regulators. Follow the link below to see how to submit a complaint.

If you see a potentially problematic headline or article in a newspaper or magazine (or the website of a newspaper or magazine), please click the button below and follow the guides to make an effective complaint for the media source.